Subject: FW: 11345 Rahula-Saku tee taotlus kooskõlastada tehnovõrgu ja rajatise projekt
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 13:12:07 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Monday, July 8, 2024 3:31 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: 11345 Rahula-Saku tee taotlus kooskõlastada tehnovõrgu ja
rajatise projekt

Tere Elliko

Saadan kooskõlastamiseks Valli kinnistu elektriliitumise projekti. Kuidagi
on juhtunud, et tulevad järjest aga õnneks mitte nagu Vändrast saelaudu.

Päikest!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.